Digital Night – kad virtuelno postane realno

0
comments
Photo by Digital Night Photo Team

Photo by Digital Night Photo Team

Krajem jula u Novom Sadu je, u organizaciji agencije HomePage i njenih partnera, održan prvi Digital Night, događaj na kojem su “oživeli avatari”. Dešavanje je bilo posvećeno digitalnom marketingu i primeni tehnologije u tom domenu. Dobra organizacija i još bolja reakcija javnosti na događaj su me inspirisali da porazgovaram sa Biljanom Rakić, članicom organizacionog tima, kako bih saznala nešto više o tome kako se došlo na ideju da se organizuje Digital Night, sa kakvim izazovima su se susretali, da li su planirani ciljevi ostvareni…

1. Digital Night je događaj koji se konceptom izdvojio od klasičnih konferencija. Možete li nam reći kako ste došli na ideju da organizujete ovakvo dešavanje i zašto ste se odlučili za koncept koji ste odabrali?

Digital Night je koncipiran tako da odabrane digitalne aktivacije predstave mogućnosti povezivanja online sa offline marketinškim aktivnostima na samom događaju, a takve se mogu naravno plasirati, i na primer, na mestima prodaje. Interakcija učesnika događaja kroz različite digitalne platforme, kreira word of mouth promociju predstavljenih digitalnih kampanja, savremenih digitalnih trendova i mogućnosti njihove primene u marketingu, prikazanih na primerima sponzora Digital Night -a.

Osnovna želja organizatora, koja je ujedno i ideja vodilja događaja, je da se pokaže da je tradicionalna podela na “realni” i “virtuelni” svet u današnje vreme potpuno izgubila na značaju i da živimo u vremenu integrisanih, ali zaista integrisanih komunikacija. Sada, kada smo u mogućnosti da digitalne sadržaje koje sami korisnici društvenih mreža generišu, mantra “users generated content is king” nikada nije bila smislenija, plasiramo na različite vrste uređaja od digitalnih bilborda, preko totema u tržnim centrima i ekrana u autobusima u prilici smo da promovišemo DOOH – Digital out of home, koncept tržišne komunikacije. Kinect, augmented reality, media wall… su neke od ključnih reči kojima smo baratali u Clubu Reset kada je u pitanju tehnologija.

Photo by Digital Night Photo Team

Photo by Digital Night Photo Team

2. Organizovanje događaja je oblast u kojoj Marfijev zakon dolazi do izražaja. Koji je najveći izazov sa kojim ste se susreli tokom organizacije?

Prepreke mogu biti od samih fizičkih ograničenja, kao što su parking mesta, koja su na određenom mestu i ograničenog kapaciteta, kao faktora na koje ne možemo da utičemo, kao što su vremenske prilike. Na sreću naših gostiju i nas, poslužilo nas je lepo vreme tokom pristizanja kao i predivna noć što je doprinelo ugođaju. Takođe, postojali su i tehniči izazovi, kao što je obezbeđvanje interneta za 300 ljudi prisutnih na događaju, koji su bili u pokretu.

3. Događaj je izazvao veliko interesovanje ljudi iz oblasti digitalnog marketinga i komunikacija, digitalnih medija i korisnika društvenih mreža. Koje kanale komunikacije ste koristili za promociju vašeg dešavanja i zašto?

Za promociju događaja smo koristili prvenestveno lične kanale za promociju i animiranje gostiju. Ovo je bio događaj koji je okupio naše poslovne partnere, prijatelje i klijente, kao istaknute osobe iz oblasti marketinga i medija, a tako je bilo i iz oblasti društvenih medija.

Photo by Digital Night Photo Team

Photo by Digital Night Photo Team

4. Pronalaženje sponzora prilikom organizovanja događaja nije lak posao. Vaš događaj je podržalo dosta kompanija. Koje su prednosti za kompaniju koja podržava ovakva i slična dešavanja?

Digital Night je izazvao veliku medijsku pažnju i dobro propraćenost od strane istaknutih ljudi iz digitalnog sveta. Svaki od naših sponzora je prepoznao značaj učestvovanja na događaju ovakve vrste, koji je omogućio vidljivost a i prepoznatljivost da su u toku sa trenutnim trendovima u digitalnom marketingu.

5. Nakon prvog Digital Night događaja i odlične reakcije javnosti da li ste razmišljali da ponovo organizujete isto ili slično dešavanje?

Naravno! 🙂 Digital Night je izazvao veliku pažnju, odlično je medijski ispraćen, gosti su bili zadovoljni, dobili smo puno reči podrške od kolega i koleginica. Svakako da želimo i dalje da kreiramo uspešne digitalne priče.

6. Šta biste posavetovali one koji žele da se bave organizacijom događaja?

Planirajte, planirajte, planirajte! :)

Od samog cilja događaja, preko ključnih tačaka procesa, do realizacije, simulacije samog događaja. Više glava je uvek pametnije od jedne, a sitnice nekada mogu da naprave značajnu promenu.

Ostavite odgovor

Možete koristiti ove HTML tagove i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>