Event marketing iz ugla društvenih superheroja [Infografik]

0
comments

Social-Superheroes-presents

Budimo odmah na početku realni u konstataciji da planiranje i organizovanje događaja nikada nije bilo, niti će biti lagan proces poput šetnje u parku. Pre bi se moglo reći da se ova oblast može porediti sa simbolikom rolerkostera. Planeri i organizatori su uvek tražili rešenja koja će im olakšati ovaj ni malo lak i veoma stresan posao. U svetu odavno, kod nas sa izvesnim zaostatkom, korišćenje novih tehnologija (prvenstveno mislim na softverska rešenja) predstavlja ogroman plus.

Brzi razvoj ove industrije na globalnom nivou i postojeći trendovi ukazuju da je korišćenje društvenih mreža u ovoj oblasti nezaobilazan alat i kanal komunikacije sa ciljnim grupama. Jedan od primera koji ilustruje rečeno je Twitter, koji na mesečnom nivou ima 310 miliona aktivnih korisnika i 500 miliona tvitova koji se svakodnevno pošalju. Osim ove društvene mreže, sve veću dominaciju u event marketingu imaju Instagram i Snapchat, što nije neko iznenađenje, ako se uzme u obzir da su slike i video sadržaji najdeljenije forme sadržaja današnjice.

Tehnologija i društvene mreže su tu da planerima i organizatorima događaja pomognu da na što bolji način predstave svoj događaj i privuku što veći broj posetilaca, naročito ako žele da budu ispred svojih konkurenata.

S tim u vezi, u nastavku možete pogledati infografiku, koju je kreirao Maxamillion, i saznati kako da postignete maksimum prilikom promovisanja vašeg događaja na društvenim mrežama. Svakako, tu su i veoma korisni statistički podaci bez kojih nema uspešnog marketinga.

Social-Superheroes-present-Event-Marketing

Ostavite odgovor

Možete koristiti ove HTML tagove i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>