Dobili ste zadatak da ispromovišete događaj u kratkom vremenskom intervalu… Ako vas je zbog toga uhvatila panika, duboko dišite, smirite napad panike i pročitajte u nastavku predloge šta da uradite kako biste odgovorili izazovu i spasili predstojeći događaj.
U idealnom slučaju planiranje događaja traje duže od par meseci, ali se često, zbog novonastalih okolnosti, može desiti da vreme radi protiv vas i da se nađete u situaciji da u kratkom vremenskom roku morate ispromovisati događaj. Kada vas prođe pomenuti talas panike, primenite sledeće sugestije i pokušajte da spasite što se spasiti da:
1. Definišite vašu publiku. Prvi korak podrazumeva da definišete ko su ljudi koje želite da privučete… Ko je vaša ciljna grupa i šta je vaš cilj? Ako ste fokusirani na postojeće klijente onda im se možete obratiti direktnim mejlom, putem newsletter kampanje, dok ako težite privlačenju novih ljudi, onda su tu društvene mreže.
2. Definišite kanale komunikacije. Kao što je u prethodnom koraku već navedeno koje načine kontaktiranja možete koristiti, važno je obratiti pažnju na nešto što se zove priča, jer svaki događaj priča određenu vrstu priče koja mora biti interesantna i korisna ljudima da bi se pojavili na vašem događaju. Zbog toga, započnite dijalog sa potencijalnim posetiocima! Procenite koji kanal komunikacije je, shodno demografskim podacima, najefikasnije koristiti. Kratak vremenski period za realizaciju kampanje ne gubite iz vida.
Štampa, bilbordi, društvene mreže, newsletter ili nešto drugo, izbor je vaš.
3. Koristite video sadržaj u kampanji. Ako slika vredi hiljadu reči, onda video vredi barem hiljadu slika. 😉 Video je danas najbolji oblik kreiranja sadržaja, jer dobar video lako privuče pažnju i može dopreti do velikog broja ljudi. Možete ga koristiti i kao deo vaše web stranice, e-mail kampanje, na Instagramu i Fejsbuku… Sadržaj sa prethodnih događaja mogu biti odličan intro šta posetioci mogu očekivati od narednog događaja. Za one koji se odluče za korišćenje flajera u kampanji najbolje je da kreiraju QR kod koji je linkovan ka videu.
4. Koristite servise i platforme za reklamiranje vašeg događaja. U zavisnosti da li imate ili ne budžet za reklamiranje, info o predstojećem dešavanju možete oglasiti i na specijalizovanim platformama za događaje ili na platformama za prodaju ulaznica (Eventbrite, Eventim…).
5. Follow-up i podsećanje. Povežite se sa ljudima koji su posećivali vaša dešavanja. Zamolite zainteresovane da u kratkom video ili nekom drugom formatu kažu zašto im se vaš prethodni događaj dopao, kao i da istaknu na koji način im je prisustvo vašem događaju pomoglo u privatnom/poslovnom okruženju (zavisno od prirode događaja koji organizujete). Podsetite ih na sve što su ranije imali priliku da iskuse na događaju i zbog čega treba da prisustvuju narednom. Pozovite ih da podele sadržaj o predstojećem dešavanju i informišu svoj krug prijatelja i kolega, a za uzvrat im ponudite mogućnost da neki od njih dobiju besplatnu ulaznicu, dok ostali mogu dobiti određene popuste pri kupovini ulaznica. Svakako, sadržaj koji prezentujete mora biti kvalitetan, jer ćete u suprotnom imati popriličan kontra efekat.
Event marketing na kratke staze je ogroman izazov, naročito ako klijent očekuje ekstra rezultate, ali nije nemoguće ostvariti postavljene ciljeve. Postoji mnogo načina da to uradite, a prethodne smernice su samo jedan od vidova prve pomoći…
Ostavite odgovor