Krajem marta TEDx će proslaviti svoj peti rođendan. Za samo pola decenije postojanja TEDx konferencije su svojim konceptom osvojile globalnu publiku. Njihov cilj je da prezentuju nove ideje, da podstaknu ljude na diskusiju i pokrenu ih na akciju kako bi svojim delima promenili na bolje sredinu u kojoj žive i rade. Međutim, još uvek postoji ogroman broj ljudi koji nisu čuli za TED i TEDx.
Doprinos u promeni postojećeg stanja stvari i povećanju prepoznatljivosti TEDx događaja dao je i daje TEDxBuenosAires. Njihov primer je privukao pažnju svetske javnosti. Naime, TEDxBuenosAires je 2011. godine angažovao agenciju Ogivly, čiji je zadatak bio da kreira kampanju kojom bi se koncept ove konferencije približio stanovnicima Buenos Airesa. Mislim da je ekipa, koja je radila na ovom projektu, dobila odličnu ideju o tome kako da se priča o TED-u i TEDx-u proširi. U pomoć su pozvali izvanredne govornike – vozače taksija. 🙂 Na TEDxBuenosAires je pozvano 50 taksi vozača, koji su nakon dešavanja postali promoteri “Ideja vrednih širenja”.
Nakon fenomenalnog uspeha ove kampanje, nastavljena je saradnja sa agencijom Ogivly. Tokom 2012. godine TEDxBuenosAires je u pomoć pozvao ljude koji su veoma komunikativni i koji su mogli da pomognu u širenju velikih ideja i promociji TED i TEDx dešavanja. Dešavanju je prisustvovalo 60 frizera i stilista, koji su kasnije mogli da ćaskaju sa svojim klijentima o idejama koje su čuli u govorima. Potvrđeno je da su na ovaj način animirali oko 7500 ljudi, što je sedam puta više od broja ljudi koji prisustvuju na TEDxBuenosAires događaju.
Tokom 2013. godine, oformljena je “TEDx grupa”, muzička grupa koja je imala zadatak da svojom muzikom i stihovima prezentuje “Ideje vredne širenja”. Uživajte u njihovoj muzici i ritmu njihovih stihova. 🙂
Snežana, znači da kupimo kartu za 18-ti mart. Idemo u Barselonu? 🙂
Može, može. Taman u susret novim idejama i dolazećem proleću. 🙂
[…] Autor teksta: Snežana Subotić, http://www.prototip.rs […]