Najteža pitanja počinju upitnom reči „Zašto?“, jer teraju na introspekciju i sagledavanje motiva koji su osnova onoga što nas pokreće na akciju, onoga što je tako dragoceno, a često tako retko u današnje vreme, preći sa reči na dela. Živimo u društvu u kom biti svoj i autentičan nije baš na visokoj ceni. Lakše je pratiti unapred definisane smernice poslovnog okruženja ili društva uopšte i ponašati se u skladu sa njihovim očekivanjima. Ići utabanim stazama je samo prividno lakši i bolji put. Osnovni nedostatak ovakvog puta leži u tome što je prazan, bezličan i siv. Isto se može primeniti i na događaje ili bilo koju drugu sferu života. Spark.me konferencija je jedna od retkih u regionu, a u oblastima kojima se bavi jedina u regionu, koja izlazi izvan tih okvira zone komfora i svake godine pomera granice očekivanog. To je prvi razlog zbog kojeg želim da prisustvujem ovogodišnjoj konferenciji.
U našoj realnosti kojom upravljaju društvene mreže često zaboravimo na važnost interakcije sa ljudima iz poslovne zajednice uživo i lepotu networkinga kada dotadašnji avatari „ožive“. (Pro)aktivnost na događajima poput Spark.me donosi višestruki ROI. Vreme i pažnja su dva najznačajnija resursa koje osoba može da pruži, a ovaj događaj je idealna prilika da se čuju svetski poznati govornici, da se ponovo vide neka draga lica i upoznaju neka nova. Ovim dolazimo do razloga broj dva zašto želim da budem deo tima ovogodišnjih Ambasadora Spark.me konferencije, a to je prilika za susret sa novim idejama, ne samo ljudima. Ljudi su ideje koje nose i zastupaju, a ovakvi susreti su često inicijalna iskra ili tačka budućih projekata i saradnji. Verujem da je svakom kreativnom umu teško da odoli naletu adrenalina kad je uhvaćen u mrežu razmene mišljenja o inovacijama, odnosno trendovima u oblasti biznisa, marketinga, advertajzinga, PR-a i ostalih kreativnih industrija.
Prava prednost konferencija je da su najbolji izvor informacija i praktičnih znanja iz oblasti o kojima se na njima diskutuje. Ove godine jedan od razloga zbog kojeg želim da učestvujem na Spark.me konferenciji jeste i prilika da čujem i intervjuišem pojedine govornike, a do sada su među najavljenim govornicima moja tri favorita: Rori Saterlend, Virdžinija Salas Kastiljo i Džejson Romejko.
Rori Saterlend je za sada favorit No.1 zbog toga što radi za jednu od omiljenih mi marketinških i advertajzing agencija Ogilvy & Mather, fokus njegovih istraživanja je jedna od meni veoma interesantnih oblasti – bihejvioralna ekonomija i naravno bio je govornik na TED konferenciji i brojnim TEDx konferencijama. 🙂
Nadam se da ću imati priliku da intervjuišem Virdžiniju Salas Kastiljo, prvenstveno zbog toga što je među globalnim liderima u oblasti upotrebe Snapchat mreže u poslovne svrhe. Sigurna sam da će i Q&A sesija nakon njenog govora biti naročito interesantna.
Kreativne kampanje koje su deo portfolia Džejsona Romejka govore dovoljno zbog čega je jedan od mojih favorita i razloga zbog kojih vredi posetiti Spark.me. Njegov rad me asocira na jednu opštepoznatu mudrost koja se odnosi na umetnost, mada se može primeniti na bilo šta što ima veze sa kreativnošću: „Art should disturb the comfortable and comfort the disturbed“.
Tako nabrajanjem stigosmo do poslednjeg, ali ne manje bitnog razloga, a to je lokacija događaja. More, miris soli i joda u zraku, sunce i plaža su nešto što regeneriše, pa je zato onaj poslovni deo priče odlično spojiti sa zabavnim. Kažu da život čine različite kompozicije i nijanse, a ove majske neka budu u Spark.me simbolici.
Ostavite odgovor